ראשוני • דרעי מתנער מ'יום ליום': "להקים מערכת חדשה"

    ארי וידר | צילום: בועז בן ארי 11 Comment on ראשוני • דרעי מתנער מ'יום ליום': "להקים מערכת חדשה"
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה ויו"ר ש"ס אריה דרעי מתכוון לשנות לחלוטין את אופיו של ביטאון 'יום ליום' ואת החיצים לעבר ניהול התוכן העכשווי הוא כבר משגר.

    הפרסום המפתיע של מפלגת הנשים 'ובזכותן' בעיתון 'יום ליום' מביא לתגובה חריפה של יו"ר ש"ס דרעי ממנה נראה כי עיתון יום ליום אינו מייצג את תנועת ש"ס.

    כזכור, ביום חמישי האחרון פרסם העיתון 'יום ליום' מודעה של מפלגת הנשים ובזכותן, בו נקראות הנשים להצטרף לפעילות המפלגה. פרסום המודעה באה למרות שבתקופת הבחירות סירבו ביום ליום בצורה נחרצת לפרסם את המפלגה.

    בתגובה לפרסום המודעה מסר דרעי לאתר 'קול חי': "אין לנו שליטה על מה שקורה בעיתון יום ליום וזה מחזק את התפיסה שעל תנועת ש"ס להקים מערכת עיתון חדשה ואיכותית".

    תגובה זו מצטרפת אף לביקורת שמתח דרעי על יום ליום לאחר שפורסמה תמונת הממשלה החדשה ללא שרות הממשלה.  "טעות, טעות טעות. אני לא רוצה להגיד מילים יותר קשות. אילו ראיתי לפני כן, זה לא היה קורה. ראיתי את זה רק לאחר מעשה. זו טעות מצערת". אמר והוסיף "יום ליום הוא עיתון שמיועד למנויים חרדים שמראש לא שמים תמונות של נשים, אבל למה בכלל לפרסם את התמונה? מה זה הלכה למשה מסיני לפרסם תמונה של שרים? אני מקווה שהטעות לא תחזור חזרה".

    גורמים המעורים בפרטים טוענים כי בכוונתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשנות את אופיו של העיתון ולהקים מערכת חדשה בה תהיה לו שליטה מקסימלית. לדברי הגורמים אריה דרעי אינו שבע רצון מהתנהלות הביטאון של התנועה במגוון נושאים ויש בינו לבין חלק מהשדרה המרכזית של העיתון, חילוקי דעות מהותיים.



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      אין מקום בעולם ולא משנה איפה. שדרעי נמצא בו ולא מתעוררות מחלוקות ומריבות. הוא האיש המומחה מספר 1 לגרום לשנאת חינם (בני קרח לא מתו). הוא יודע להרוס כל חלקה טובה. יש לו תסמונת שהוא לא מסוגל לראות דבר טוב שפועל וחי… הוא עשה את זה כשהוא חזר לש"ס, הוא הרס את המפלגה והוריד אותה במחי יד למחצית מגודלה.
      הוא עשה את זה לאלי ישי, הוא עשה את זה לכל הרבנים הגאונים שהולעטו על ידו במסכת שקרים מרמה ואיומים. [הידועים לכולם מימי דרעי הראשונים]. הוא עשה את זה לראשל"צ הרה"ג הרב עמאר שליט"א.
      הוא עושה את זה לרדיו קול ברמה, כל מה שחסר לו בחיים זה רק למחוק את הרדיו היקר והקדוש הזה. והנה. הנה. הוא מתחיל עם עיתון יום ליום… הוא פשוט ממשיך בדרך המכוערת הזאת הוא ממשיך עם הצרות עין הזאת. העיקר להרוס להרוס..

      די! די! נמאס מכל זה אין לנו כח לשטויות שלו די!!! שיירד ממנו!!! שיתפטר ויעשה לביתו. א"א ככה לנצל אותנו ולפלג אותנו. אין לי ספק שאוטוטו הוא יעשה בדיוק את אותם דברים לרדיו קול חי.. הייתי מציע לרדיו שיתחילו לשמור ממנו מרחק כי בקצב הזה הוא ינסה למחוק גם אתכם.
      כולנו בבחירות הבאות נראה לו שאנחנו לא פראיירים ונצביע לאלי ישי הממשיך האמיתי והנאמן

    2. 9

      אריה ברמה של פרופסור הוא נבון ואיש חכם.
      אני לא מכיר את אריה והוא לא מכיר אותי אבל שמעתי אותו בהרצאות הבנאדם גאון.
      אל ישי יכל להיות מקסימום עוזר של אריה אבל הוא לא ברמה

    3. 8

      אריה אתה איש חכם נבון ובמקום הנכון. איש פוליטיקה מבריק.
      אלי ישי אתה איש טוב במקום הנכון, אתה לא בשביל פוליטיקה כי אתה לא מתאים.
      אלי ישי מה דעתך לחזור לתחום העסוק שלך המקורי לחזור למכניקה אתה לא מתאים לפוליטיקה. אז מה אם קבלתה פיקדון מאריה את הפיקדון החזרתה בלי כבוד עם הרבה חילול ה" די נמאס ממך תעזוב את הפוליטיקה אתה לא מתאים אין לך כישרונות לפוליטיקה. טוב שהעם החכם זרק אותך מהפוליטיקה.

    4. 7

      לתגובה מספר1, ולכל הדומים" הכלבים נובחים, והש"סיירה עוברת".

    5. 6

      קול חי אתם דמגוגים. מדוע מפרסמים מודעות לפי אינטרסים של השקפת עולם שלכם ולא לפי השקפת עולם של הקוראים שלכם.

    6. 4

      לתגובה מספר 1
      א. מה אתה רוצה מדרעי הוא בסך הכול רוצה שזה ישאר עיתון חרדי ולא יפרסמו שמה פרסומת שחץ של המחריבים ב.אם תעבדו נכון אולי יהיו לכם עוד 300 קולות בבחירות הבאים של הנשים המחריבים תקחו אותם למפלגה שלכם ביחד עם כל השעטנז האחר שהיה לכם ג.רדיו קול ברמה הקדיש מלחמה נגד כל מה שקשור לדרעי ולא ההיפך

    7. 3

      בתור עובדת של רשת מעיין חינוך התורני הייתי חייבת לעשות מינוי ל"יום ליום" בשביל להתקבל כעובדת ברשת. שערוריה! אני משלמת 43 ש"ח לחודש מהמשכורת בשביל עיתון שמושלך מיד לפח. (בעלי לא מוכן שאכניס עיתון לבית).

    8. 2

      לתגובה 9 מה זאת אומרת לחייב אותך לקרא עיתון מה זה אשכרה כפייה דתית אני מאמין כי זה יכול לקרות רק אצל פרנקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    9. 1

      דרעי אחלה גבר זה לא יעזור לאף אחד זה נס משמים הוא חזר בזמן תארו לעצמכם ישי ושטבון יושבים במליאה ישי היה הופך את כל החכי"ם של ש"ס למזרוחניקים עם אהבת הארץ היה מגיע מיד אחרי ממשלה של בנט ולפיד היו עושים מצב שלממשלה עם ישי ובנט איפה שאפשר לשתף פעולה עם שונאי הדת אז למה לא דרעי מלך כל מילה בסלע לא מפחד מאף אחד גבר אם צריך לעשות בדק בית עושים בדק בית צריך לפתוח עיתון חדש שזה כרוך בעוד כאב ראש למפלגה אז פותחים כי צריך להביא שירות לציבור המצביעים הציבור נמאס לו לקרוא כל יום חומר לא מעניין של אינטרסנטים כאלו או אחרים …. דרעי אחלה גבר עלה ואצלח